Monday, August 11, 2008

Holiday Mood

I seems to have a holiday mood today.
Maybe because there are so many people on leave today~
Wat the hell loh~
I WANNA TK LEAVE TOO!!

Well luckily, the front and back Jonathans are not around.
I am a free lady today~!
I didnt really slack hor!
I still do my work therefore time passes quite fast for me. :)
But i still feel so damn bored today~

Anyway, i wanna intro a song from Derrick Hoh (何维健) new album.
Songs name is 我舍不得.
I totally fell in love with this song after listening a few time.
Its a very nice slow songs.
In fact, i feel that all of his songs in the album are nice loh. :)



何维健 - 我舍不得 LYRICS

沉默的天 蓋住我的雙眼
在悄悄的一瞬間 感受到完整失戀
天空降落 帶走了精采
每分每秒等待 能避免這個無奈

妳走了世界變小了
腦海也停留在 空虛中
還留著 手機留言裡的
聽著那句 goodbye

我捨不得 妳這樣的走
想到轉時間重演妳和我
妳也曾經 用真心去愛
但把整個宇宙的完美帶走 我捨不得

玫瑰一朵 孤獨的日落
夕陽的光在照 自己更難微笑
所有美好 隨著你在跑
想念妳的味道 沉重在我心跳

妳走了世界變小了
腦海也停留在 空虛中
還留著 手機留言裡的
聽著那句 goodbye

我捨不得 妳這樣的走
想到轉時間重演妳和我
妳也曾經 陶了心去愛
但把整個宇宙的完美帶走 我捨不得

We need to have one more try
我的心 我的淚 能不能夠讓你再感動
童話故事的我們 浪漫電影的我們
我捨不得 好舍不得

我捨不得 妳這樣的走
想到轉時間重演妳和我
妳也曾經 用真心去愛
但把整個宇宙的完美帶走 我捨不得